Klasa IV

Dzień dobry 4.05.2020
Nasze cele:
Rozumienie wypowiedzi: Uczeń reaguje na polecenia, określa główną myśl wypowiedzi i tekstu, znajduje w wypowiedzi określone informacje, układa informacje w określonym porządku, rozróżnia styl tekstu
Tworzenie wypowiedzi: Uczeń opisuje zwierzę domowe i jego nawyki, stosuje właściwy styl wypowiedzi
Reagowanie na wypowiedzi: Uczeń przekazuje informacje, wyraża prośbę, stosuje zwroty grzecznościowe
Przetwarzanie wypowiedzi: Uczeń przekazuje w języku angielskim informacje zawarte w materiałach wizualnych oraz sformułowane w języku angielskim, stosuje strategie komunikacyjne oraz posiada świadomość językową
Lesson 17
4.05.2020
TopicPets - listening and writing. Zwierzęta domowe - odbiór tekstów słuchanych i wypowiedź pisemnaPets - listening and writing. Zwierzęta domowe - odbiór tekstów słuchanych i wypowiedź pisemna


Słownictwo do opanowania 7.6- klikamy przeniesie Was na stronę quizlet :)

Zadania 2 i 3 strona 102. Przeczytaj i posłuchaj. Odpowiedzi do wpisania w formularzu "sprawdź się". Nagranie 3.35

Zadanie 4 strona 102. Odpowiedzi do wpisania w formularzu "sprawdź się". Nagranie 3.36
Zadnie 8 strona 102. W zeszycie napisz email. Korzystaj ze wzoru.

Zadanie 1 strona 65 zeszyt ćwiczeń Nagranie 11

Dla chętnych
W zeszycie ćwiczeń: 1,2,3 i 4 strona 65. 





Uwaga! Nie wymagam od Was Waszych nazwiska w teście wystarczy imię i pierwsza litera nazwiska. 

________________

Dzień dobry 30.04.2020
Nasze cele:
Rozumienie wypowiedzi: Uczeń reaguje na polecenia, określa główną myśl wypowiedzi i tekstu, znajduje w wypowiedzi i tekście określone informacje
Tworzenie wypowiedzi: Uczeń opisuje dzikie zwierzęta i ich zwyczaje
Reagowanie na wypowiedzi: Uczeń uzyskuje i przekazuje informacje
Przetwarzanie wypowiedzi: Uczeń przekazuje w języku angielskim informacje zawarte w materiałach wizualnych, przekazuje w języku angielskim informacje sformułowane w języku angielskim, korzysta ze źródeł informacji w języku angielskim, stosuje strategie komunikacyjne oraz posiada świadomość językową
Lesson 16
30.04.2020
Topic: Amazing animals! - reading. Niesamowite zwierzęta! - odbiór tekstu czytanego.




Słownictwodo opanowania 7.5- klikamy przeniesie Was na stronę quizlet :)

Zadanie 2 strona 101. Przeczytaj i posłuchaj. W zeszycie połącz akapity 1-3 ze zdjęciami. Nagranie 3.32

Zadanie 3 strona 101. Przeczytaj i posłuchaj jeszcze raz. W zeszycie do każdego ze zwierząt odpowiedz na pytania.

Zadnie 4 strona 101. Posłuchaj i powtórz. W zeszycie dopasuj przymiotniki do zwierząt. Nagranie 3.33

Zadnie 6 strona 101. Posłuchaj dwojga dzieci jakie zwierzęta opisują? Zapisz w zeszycie. Nagranie 3.34

W zeszycie ćwiczeń: 1,2,3 i 4 strona 64. 

________________

Nasze cele:
Rozumienie wypowiedzi: Uczeń reaguje na polecenia, określa główną myśl wypowiedzi i tekstu, określa kontekst wypowiedzi, znajduje w wypowiedzi określone informacje, układa informacje w określonym porządku
Tworzenie wypowiedzi: Uczeń stosuje właściwy styl wypowiedzi
Reagowanie na wypowiedzi: Uczeń uzyskuje i przekazuje informacje, wyraża prośbę
Przetwarzanie wypowiedzi: Uczeń przekazuje w języku angielskim informacje zawarte w materiałach wizualnych, przekazuje w języku angielskim informacje sformułowane w języku angielskim, stosuje strategie komunikacyjne oraz posiada świadomość językową

29.04.2020
Lesson 15
Topic:One ticket, please - speaking. Poproszę bilet - kupowanie biletu wstępu.

link do strony jeżeli poniżej nie działa to klikamy tutaj



Przeczytaj tekst na stronie 100
Nagranie 3.29
Posłuchaj i przeczytaj jeszcze raz :)
Słuchaj i zatrzymuj i powtarzaj zdania.
Naucz się czytać.

Posłuchaj i powtórz.
Nagranie 3.30
Zrób zadnie 3 strona 100
Ułóż zdania w odpowiedniej kolejności tak, aby powstał dialog. Zapisz w zeszycie.
Posłuchaj i sprawdź swoją odpowiedź.
nagranie 3.31 

Zapisz w zeszycie ramkę LOOK:


Dla ciekawych świata ile to???
 1 funt = 5 złotych 23 grosze (kurs na 29.04.2020)




Zrób zadania w zeszycie ćwiczeń 1,2,3 i 4 za strony 63.

Ile kosztował bilet?


Dzień dobry :)
Nasze cele:
Rozumienie wypowiedzi: Uczeń reaguje na polecenia, określa główną myśl wypowiedzi i tekstu
Reagowanie na wypowiedzi: Uczeń uzyskuje i przekazuje informacje
Przetwarzanie wypowiedzi: Uczeń przekazuje w języku angielskim informacje zawarte w materiałach wizualnych, przekazuje w języku angielskim informacje sformułowane w języku angielskim, korzysta ze źródeł informacji w języku angielskim, stosuje strategie komunikacyjne oraz posiada świadomość językową

27.04.2020
Lesson 14
Topic: Present Simple- ćwiczenia.

tutaj




Sprawdź się:)


Dzień dobry :)

Rozumienie wypowiedzi: Uczeń reaguje na polecenia, określa główną myśl wypowiedzi i tekstu, znajduje w wypowiedzi i tekście określone informacje
Tworzenie wypowiedzi: Uczeń opisuje formy spędzania czasu wolnego
Reagowanie na wypowiedzi: Uczeń uzyskuje i przekazuje informacje i wyjaśnienia
Przetwarzanie wypowiedzi: Uczeń przekazuje w języku angielskim informacje zawarte w materiałach wizualnych, przekazuje w języku angielskim informacje sformułowane w języku angielskim, stosuje strategie komunikacyjne oraz posiada świadomość językową





Lesson 13
23.04.2020
Topic: Present Simple questions. Pytania w czasie Present Simple.




Budowa pytań
Do/Does
OSOBA + 
CZASOWNIK +
RESZTA ZDANIA
Yes
No
Do
I
like
bananas?
Yes, I do.
No, I don’t.
Does
she
like
bananas?
Yes, she does.
No, she doesn’t.
What do
you
like?

I like bananas.
What does
she
like?

She likes bananas.




Wykonaj ćwiczenia 1,2,3,4,5 i 6 na stronie 62 w zeszycie ćwiczeń.





Dzień dobry :)


Cele:
Rozumienie wypowiedzi: Uczeń reaguje na polecenia, określa główną myśl wypowiedzi i tekstu, znajduje w wypowiedzi i tekście określone informacje
Tworzenie wypowiedzi: Uczeń opisuje formy spędzania czasu wolnego
Reagowanie na wypowiedzi: Uczeń uzyskuje i przekazuje informacje i wyjaśnienia
Przetwarzanie wypowiedzi: Uczeń przekazuje w języku angielskim informacje zawarte w materiałach wizualnych, przekazuje w języku angielskim informacje sformułowane w języku angielskim, stosuje strategie komunikacyjne oraz posiada świadomość językową



Lesson 12
22.04.2020
Topic:The Terrific Two - Superdug's interview; Fantastyczna Dwójka - wywiad z Superdugiem.




Naucz się czytać - czytanka strona 98

Utrwal słownictwo z podrozdziałów 7.1, 7.2 i 7.3.





Dzień dobry :)
Cele:
Rozumienie wypowiedzi: Uczeń reaguje na polecenia, określa główną myśl wypowiedzi i tekstu, określa intencje nadawcy, znajduje w wypowiedzi i tekście określone informacje
Tworzenie wypowiedzi: Uczeń opowiada o typowym weekendzie
Reagowanie na wypowiedzi: Uczeń uzyskuje i przekazuje informacje i wyjaśnienia
Przetwarzanie wypowiedzi: Uczeń przekazuje w języku angielskim informacje zawarte w materiałach wizualnych, przekazuje w języku angielskim informacje sformułowane w języku angielskim, stosuje strategie komunikacyjne oraz posiada świadomość językową


Lesson 11
20.04.2020
Topic: Present Simple negative. Przeczenia w czasie Present Simple.






Budowa zdań przeczących
 
OSOBA + 
DON’T/
DOESN’T
+CZASOWNIK +
RESZTA ZDANIA
I
DON’T
like
bananas.
You
DON’T
like
bananas.
She
DOESN’T
like
bananas.
He
DOESN’T
like
bananas.
It
DOESN’T
like
bananas.
We
DON’T
like
bananas.
You
DON’T
like
bananas.
They
DON’T
like
bananas.
My parents
DON’T
like
bananas.
My sister
DOESN’T
like
bananas.
Tom
DOESN’T
like
bananas.
Mark
DOESN’T
like
bananas.
Mark and Tom
DON’T
like
bananas.
My cat
DOESN’T
like
milk.
My cats
DON’T
like
milk.



tabelka word                                   tabelka pdf











W zeszycie ćwiczeń zrób zadania: 1, 2, 3 i 4 na stronie 61.









16.04.2020
Nasze cele:
Rozumienie wypowiedzi: Uczeń reaguje na polecenia, określa główną myśl wypowiedzi i tekstu, określa intencje nadawcy, znajduje w wypowiedzi i tekście określone informacje
Tworzenie wypowiedzi: Uczeń opowiada o typowym weekendzie
Reagowanie na wypowiedzi: Uczeń uzyskuje i przekazuje informacje i wyjaśnienia
Przetwarzanie wypowiedzi: Uczeń przekazuje w języku angielskim informacje zawarte w materiałach wizualnych, przekazuje w języku angielskim informacje sformułowane w języku angielskim, stosuje strategie komunikacyjne oraz posiada świadomość językową
Lesson 10
Topic: I don't like cats! / Nie lubię kotów!

Zaczynamy od powtórki:
Ćwiczymy wymowę głośno powtarzamy J




Dzisiaj proszę nauczyć się słownictwa z 7.2 (pamiętaj w prawym dolnym rogu zmieniamy tryb na "ucz się")





Ćwiczymy wymowę głośno powtarzamy J

Otwórz podręcznik na stronie 96.
1. Włącz nagranie 3.21 i głośno powtarzaj.
2. Czytaj i słuchaj.
3. Przeczytaj (na głos) samodzielnie.

Posłuchaj i powtórz. Czy pamiętasz te frazy?


Jak myślisz według taty Alexa jakie zwierzątko pasuje do chłopca?
a)      hamster b) goldfish c) frog

A teraz posłuchaj i sprawdź.



W zeszycie ćwiczeń zadanie 5 na stronie 61.


Lesson 9

Ustaw stoper lub sprawdź która jest godzina :)
Zaczynamy!


Nasze cele:
Rozumienie wypowiedzi: Uczeń reaguje na polecenia, określa główną myśl wypowiedzi i tekstu, określa intencje nadawcy, znajduje w wypowiedzi i tekście określone informacje
Tworzenie wypowiedzi: Uczeń opisuje dzikie zwierzęta
Reagowanie na wypowiedzi: Uczeń uzyskuje i przekazuje informacje i wyjaśnienia
Przetwarzanie wypowiedzi: Uczeń przekazuje w języku angielskim informacje zawarte w materiałach wizualnych, przekazuje w języku angielskim informacje sformułowane w języku angielskim, stosuje strategie komunikacyjne oraz posiada świadomość językową

POTRAFIMY ROZMAWIAĆ O ZWIERZĘTACH :)

Lesson 9

15.04.2020
Topic: Wild animals - vocabulary. Dzikie zwierzęta - wprowadzenie słownictwa.

Posłuchaj i powtórz. (zadanie 2 strona 95)








W zeszycie ćwiczeń robimy zadania: 1,2,3,4 i 5 na stronie 60.

Sprawdź się :)
_____________
Lesson 8

Ustaw stoper lub sprawdź która jest godzina :)
Zaczynamy!


Nasze cele:
Rozumienie wypowiedzi: Uczeń reaguje na polecenia, określa główną myśl wypowiedzi i tekstu, znajduje w wypowiedzi i tekście określone informacje
Tworzenie wypowiedzi: Uczeń opisuje swój typowy weekend
Reagowanie na wypowiedzi: Uczeń uzyskuje i przekazuje informacje i wyjaśnienia
Przetwarzanie wypowiedzi: Uczeń przekazuje w języku angielskim informacje zawarte w materiałach wizualnych oraz sformułowane w języku angielskim, stosuje strategie komunikacyjne oraz posiada świadomość językową

Lesson 8
08.04.2020


Topic: My typical weekend - listening and writing. Mój typowy weekend - odbiór tekstów słuchanych i wypowiedź pisemna.


W prawym dolnym rogu zmieniamy formę nauki, 
proszę zacząć od trybu "ucz się" :)





Zapisz w zeszycie:

Before - przed, zanim

Before I do my homework I study.

I study before I do my homework.

After - po, później
After I do my homework I play football.
=
I play football after I do my homework.



Wykonaj zadanie 7 na stronie 88 w podręczniku.
Wykonaj zadania 3 i 4 na stronie 55 w zeszycie ćwiczeń.


Sprawdź się:)

______________________
Lesson 7

Ustaw stoper lub sprawdź która jest godzina :)
Zaczynamy!

Nasze cele:
Rozumienie wypowiedzi: Uczeń reaguje na polecenia, określa główną myśl wypowiedzi i tekstu, znajduje w wypowiedzi i tekście określone informacje
Tworzenie wypowiedzi: Uczeń opowiada o wymarzonej podróży, wyraża i uzasadnia swoje opinie
Reagowanie na wypowiedzi: Uczeń uzyskuje i przekazuje informacje i wyjaśnienia, wyraża swoje opinie, wyraża swoje pragnienia
Przetwarzanie wypowiedzi: Uczeń przekazuje w języku angielskim informacje zawarte w materiałach wizualnych oraz informacje sformułowane w języku angielskim, stosuje strategie komunikacyjne oraz posiada świadomość językową

Lesson 7
06.04.2020

Topic: A day with... Dreamtime Traveler! - reading. Dzień z… podróżnikiem - odbiór tekstu czytanego.


Wykonaj zadania 1,2,3,4 i 5 ze strony 54 w zeszycie ćwiczeń.
Przeczytaj tekst na stronie 87 
i
Sprawdź się :)

_______________
Lesson 6

Ustaw stoper lub sprawdź która jest godzina :)
Zaczynamy!

Nasze cele:
Rozumienie wypowiedzi: Uczeń reaguje na polecenia, określa główną myśl wypowiedzi i tekstu, znajduje w wypowiedzi i tekście określone informacje
Tworzenie wypowiedzi: Uczeń opowiada o formach spędzania czasu wolnego i podaje czas
Przetwarzanie wypowiedzi: Uczeń przekazuje w języku angielskim informacje zawarte w materiałach wizualnych oraz informacje sformułowane w języku angielskim, stosuje strategie komunikacyjne oraz posiada świadomość językową

Lesson 6
02.04.2020
Topic: The film starts at four o'clock - speaking. Film zaczyna się o czwartej - podawanie czasu.




W lewym dolnym rogu, wybieracie różne tryby nauki. Na początek proszę wybrać fiszki i zapoznać się ze słownictwem.

UWAGA! w pytaniu za "milion" jest literówka zamiast "I got o bed at half past nine." powinno być "I go to bed at half past nine."

Przeczytaj dialog na stronie 86 w podręczniku.
Wykonaj zadania: 1 i 2 na stronie 53 w zeszycie ćwiczeń

Sprawdź się :)





____________________
Lesson 5
Ustaw stoper lub sprawdź która jest godzina :)
Zaczynamy!

01.04.2020
Nasze cele:
Utrwalić budowę zdań w Present Simple.
Zapamiętać i powtórzyć odmianę czasownika "to be".
Poznać historię prima aprilis - uważaj bo się pomylisz.

Lesson 5
Topic: Adverbs of frequency. Przysłówki opisujące częstotliwość -  ćwiczenia.
gramatyka: Present Simple
-zdania twierdzące



Pamiętajcie czasownik "to be" znaczy być i odmienia się przez osoby:
Odmieniony czasownik "to be" (am, are, is) przykleja się do osoby, dlatego przysłówek częstotliwości stawiamy po czasowniku:
I'm always late
W przypadku pozostałych czasowników przysłówek częstotliwości (zawsze, często, czasami, nigdy)
stawiamy przed czasownikiem


Przysłówki częstotliwości

Obejrzyj i posłuchaj
Jak po angielsku mówimy Prima Aprilis? 





______________
Lesson 4 
Ustaw stoper lub sprawdź która jest godzina :)
Zaczynamy!
30.03.2020
Nasze cele:
Rozumienie wypowiedzi: Uczeń reaguje na polecenia, określa główną myśl wypowiedzi i tekstu, znajduje w wypowiedzi i tekście określone informacje
Tworzenie wypowiedzi: Uczeń opowiada o czynnościach dnia codziennego
Reagowanie na wypowiedzi: Uczeń uzyskuje i przekazuje informacje
Przetwarzanie wypowiedzi: Uczeń przekazuje w języku angielskim informacje zawarte w materiałach wizualnych oraz sformułowane w języku angielskim, stosuje strategie komunikacyjne oraz posiada świadomość językową.

Zapisz: 

Lesson 4

Topic: The Terrific Two- Dug's busy week; adverbs of frequency.

Zaczynamy od powtórki:
Naucz się słownictwa 6.3 w podręczniku strona 89 lub:

Wypisz słownictwo 6.3 (strona 89) do zeszytu.
Zapisz w zeszycie i naucz się:




Always –zawsze




Usually – przeważnie, zazwyczaj




Often- często





Sometimes- czasami





Never – nigdy

Przeczytaj (na głos) komiks na stronie 84.

Zapisz w zeszycie:
Present simple
Budowa zdania z przysłówkiem częstotliwości

Osoba +
przysłówek częstotliwości +
czasownik +
reszta zdania
I
She
always
always
have
has
breakfast.
breakfast.
Uwaga!
Wyjątkiem jest czasownik „to be” (am, are, is).
Osoba +
Czasownik „to be” (odmieniony, am, are, is)
przysłówek częstotliwości +
reszta zdania
I
She
am
is
always
always
late.
late.

Obejrzyj, powtórz i zapamiętaj:

W zeszycie wykonaj zadanie 5 ze strony 85 w podręczniku (ułóż wyrazy w odpowiedniej kolejności).
Wykonaj zadanie 9 ze strony 85 w podręczniku (napisz zdania, które są prawdziwe dla Ciebie).
Wykonaj zadania: 1,2,3,4 ze strony 52 w zeszycie ćwiczeń.
Sprawdź odpowiedzi do zeszytu ćwiczeń z lekcji 1 i 2.
Exercise 1 p.50
                                V –Yes
X-No
1.tidy my room
Listen to music
Do my homework
Hang out with friends
Have a shower
2. have lunch
Watch TV
Have breakfast
Have lessons
Get up

Exercise 2 p.50
2. room
3. dinner
4.shower
5. music
6. school
7. TV
8. friend
Exercise 3 p.50
2 get up 3 do 4 go 5 go 6 have
Exercise 4 p.50
1 I get up in the morning. 2 I have breakfast. 3 I go to school. 5 I do my homework. 6 I go to bed.
Exercise 5 p.50
In the living room: get up In the kitchen: tidy my room In the bedroom: have a shower
Exercise 1 p.51
2 does 3 play 4 get up 5 listens 6 goes
Exercise 2 p.51
2 do 3 draws 4 drink 5 look 6 washes 7 carry
Exercise 3 p.51
2 He goes to school with his sister. 3 He does his homework before dinner. 4 He watches TV after dinner. 5 He plays football with his friends.
Exercise 4 p.51
1 drinks 2 watch, play 3 tidies, helps 4 has, eats 5 hang out, have 6 does, watches



___________________

Lesson 3

Ustaw stoper lub sprawdź która jest godzina :)
Zaczynamy!
Zapisz w zeszycie:
Lesson 3

Topic Present Simple affirmative - ćwiczenia.

Przeczytaj nie zapisuj.
Nasze cel na dzisiaj to tworzyć zdania w czasie Present Simple.Uczeń opowiada o czynnościach dnia codziennego.
Zaczynamy od powtórzenia klikamy i uważnie oglądamy, słuchamy i głośno powtarzamy zdania w języku angielskim:
https://www.youtube.com/watch?v=4OoUOhQ4CSc
Do dzieła!
Klikamy i ćwiczymy😃









_______________________________________________

Lesson 2

Ustaw stoper lub sprawdź która jest godzina :)
Zaczynamy!
Zapisz w zeszycie:
Lesson 2
Topic: I listen to classical music - Present Simple affirmative.

Przeczytaj nie zapisuj.
Cele:
Rozumienie wypowiedzi: Uczeń reaguje na polecenia, określa główną myśl wypowiedzi i tekstu, znajduje w wypowiedzi i tekście określone informacje.
Tworzenie wypowiedzi: Uczeń opowiada o czynnościach dnia codziennego.
Reagowanie na wypowiedzi: Uczeń uzyskuje i przekazuje informacje.
Przetwarzanie wypowiedzi: Uczeń przekazuje w języku angielskim informacje zawarte w materiałach wizualnych oraz informacje sformułowane w języku angielskim, stosuje strategie komunikacyjne oraz posiada świadomość językową.

Zaczynamy od krótkiej powtórki:
Kliknij w link, posłuchaj i powtórz.

Kliknij i naucz się słownictwa z rozdziału 6.2.

Zapisz słownictwo 6.2  (podręcznik-strona 89) do zeszytu.

Otwórz podręcznik na stronie 82, przeczytaj historyjkę na głos.
Zapisz w zeszycie:

Present Simple

Present Simple jest czasem teraźniejszym prostym, a używamy go:
·       Mówiąc o czynnościach typowych, rutynowych, powtarzających się, np.
I go to school. – (Ja) chodzę do szkoły.
·       Mówiąc o stanach, czynnościach stałych, np.
I live in Warsaw. – Mieszkam w Warszawie.
·       Opisujemy cechy ludzi i przedmiotów, np.
I have got dark hair and blue eyes.- Mam ciemne włosy i niebieskie oczy.
·       Opisujemy znane prawdy, fakty, np.
Earth goes around the Sun. – Ziemia krąży wokół Słońca.
·       Oficjalnie ustalony termin wydarzenia, np.
The match starts at 10 tomorrow. – Mecz zaczyna się jutro o 10.
·       W wyrażaniu uczuć: to love (kochać), to like (lubić), to hate (nienawidzić).
I like bananas. – Lubię banany.





Budowa zdań twierdzących



OSOBA + 
CZASOWNIK +
RESZTA ZDANIA
I
like
milk.
You
like
milk.
She
likes
milk.
He
likes
milk.
It
likes
milk.
We
like
milk.
You
like
milk.
They
like
milk.
My parents
like
milk.
My sister
likes
milk.
Tom
likes
milk.
Mark
likes
milk.
Mark and Tom
like
milk.
My cat
likes
milk.
My cats
like
milk.

Przeczytaj, nie zapisuj, pomyśl:
Co zauważyłeś/zauważyłaś? Jaka jest zasada?


Pomyśl!

Czy już wiesz?

Pomyśl jeszcze troszkę ;-)
i

BRAWO!
W 3 osobie liczby pojedynczej (she, he, it) do czasownika dodajemy „S”
 He gets up early.
She likes flowers.
It gets up late.
Zapisz w zeszycieJ
Uwaga!
Jeśli czasownik kończy się na -o-ch-sh-ss lub -x musimy dodać końcówkę -es.
Przykłady:
I go to school. - Ja chodzę do szkoły.
She goes to school. - Ona chodzi do szkoły.
Jeżeli czasownik kończy się na spółgłoskę i -y, w 3. osobie liczby pojedynczej musimy zamienić -y na -ie i dopiero dodać końcówkę -s. Takie czasowniki to np. to study, to cry, to try.
y → ie + s
I study. / He studies. - Ja się uczę. / On się uczy.
I cry. / She cries. - Ja płaczę. / Ona płacze.
I try. / It tries. - Ja próbuję. / Ono próbuje.

Czasownik have zmienia się w has.
I have a shower. She has a shower.
I have got blue eyes. She has got blue eyes.
I have breakfast. He has breakfast.
Koniec pisania w zeszycieJ

Otwórz podręcznik na stronach 82 i 83. Znajdź przykłady zdań w Present Simple.

W zeszycie ćwiczeń zrób zadania:
1,2,3 i 4 str.51
Dla chętnych zadanie 5 str.51
Kliknij i uzupełnij zdania:



poniżej link do gier:
https://elt.oup.com/student/stepsplus/games/?cc=pl&selLanguage=pl


Pobierz lekcje w PDF

_________________________________________________


Lesson 1




Witajcie w rozdziale 6!

Kolorem zielonym zaznaczyłam co ma być zapisane w zeszycie. Słownictwo z rozdziału 6.1 już macie zapisane, więc nie musicie pisać drugi raz. Jeżeli ktoś nie zdążył zapisać po teście to proszę zapisać pod tematem.

Nasze cele:
Przetwarzanie wypowiedzi: Uczeń przekazuje w języku angielskim informacje zawarte w materiałach wizualnych oraz posiada świadomość językową.

Tworzenie wypowiedzi: Uczeń opowiada o czynnościach dnia codziennego.

0 Ustaw stoper, spójrz na zegarek i zapisz która jest godzina.

Zapisz w zeszycie: 
Unit 6
Lesson 1
Topic: My day.

1. Kliknij w link poniżej (najlepiej prawym klawiszem i otwórz w nowej karcie lub nowym oknie).  Naucz się słownictwa z rozdziału 6.1 - zalogować możecie się przez konto facebook lub gmail, lub możecie korzystać bez logowania (wtedy jest mniej dostępnych opcji)

https://quizlet.com/246496667/level-a1-lesson-61-daily-activities-czynnosci-dnia-codziennego-flash-cards/

2. Wykonaj w zeszycie zadanie 4 ze strony 81 w podręczniku.
Zapisz w zeszycie Ex.4 p.81 i wykonaj zadanie :)

3. Przepisz ramkę LOOK ze strony 81 do zeszytu.

4. Obejrzyj i powtórz (pamiętaj mówiąc uczysz się wymowy i lepiej zapamiętujesz- to bardzo ważne)

https://www.youtube.com/watch?v=qD1pnquN_DM

5. Wykonaj zadania 1,2,3,4 i 5 na stronie 50 w zeszycie ćwiczeń.



Komentarze

  1. Dzień dobry, dziękuję za przesłane formularze! Czekam na pozostałe osoby :). Moi drodzy, proszę pamiętajcie zmierzyć czas od początku lekcji do momentu wpisywaniu go w formularzu. Kochani nie ścigamy się. Rzetelnie i dokładnie przerabiamy całą lekcję. Zapisujemy w zeszycie, ćwiczymy w quizlet, robimy ćwiczenia i oglądamy filmik, który trwa 4 minuty. Nie ma mnie z Wami fizycznie ale jestem myślami :). Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz