3a i 3b 2020/2021
Unit 7
Unit 6
Lesson 38
17th February 2021
Topic: Valentine's Day.
Lesson 37
15th February 2021
Topic: Revision unit 5.
I get up at 8 o'clock.
My mum gets up at 6 o'clock.
Unit 5
Lesson 32 (3a) and 29 (3b)
21st December 2020 (3b)
22nd December 2020 (3a)
Topic: New Year's Eve. Lekcja kulturowa.
Lesson 31 (3a)
17th December 2020
Topic: Come to London.
Lesson 30 (3a) and 28 (3b)
15th December 2020
16th December 2020
Topic: Story time!
Lesson 29 (3a) and 27 (3b) (online 10)
10th December 2020
14th December 2020
Topic: Where's the school? Nauka nazw przyimków miejsca.
Lesson 28 (3a) and 26 (3b) (online 9)
8th December 2020
9th December 2020
Topic: There's a school in my town. Nauka piosenki.
Słownictwo do opanowania:
|
Przybliżona
wymowa |
|
shop |
szop |
sklep |
café |
kafej |
kawiarnia |
school |
skul |
szkoła |
library |
lajbrery |
biblioteka |
park |
paak |
Park |
garage |
garydż |
Warsztat/garaż |
cinema |
sinyme |
kino |
hospital |
hospitl |
szpital |
museum |
mjuzjem |
muzeum |
hotel |
|
hotel |
zoo |
zu |
Zoo |
Wyrażenia: there
is, there are
Wyrażeń: there is i there are używamy gdy
chcemy powiedzieć, że coś lub ktoś się gdzieś znajduje.
Zdania twierdzące:
there is - there's - jest, znajduje się
there are - są, znajdują się
there is używamy dla liczby pojedynczej, gdy chcemy
powiedzieć, że jedna rzecz lub osoba się gdzieś znajduje
there are używamy dla liczby mnogiej, gdy chcemy
powiedzieć, że kilka rzeczy lub osób się gdzieś znajduje
np.:
There's a book on the table. -
Jest książka na stole.
There
are three
books on the table. - Są trzy książki na stole.
Zdania przeczące:
liczba pojedyncza: there isn't - nie ma
liczba mnoga: there aren't - nie ma
np.:
There
isn't a
book on the table. - Nie ma książki na stole.
There
aren't three
books on the table. - Nie ma trzech książek na stole.
Zdania pytające i krótkie odpowiedzi:
liczba pojedyncza:
Is there ....... ? - Czy znajduje się ........ ?
Yes, there is. - Tak.
No, there isn't. - Nie.
liczba mnoga:
Are there .... ? - Czy znajdują się..... ?
Yes, there are. - Tak.
No, there aren't. - Nie.
np.:
Is
there a
book on the table? - Czy znajduje się książka na stole?
Yes, there is. - Tak.
No, there isn't. - Nie.
Are
there three
books on the table? - Czy znajdują się trzy książki na stole?
Yes, there are. - Tak.
No, there aren't. - Nie.
Praca domowa:
Naucz się piosenki z rozdziału 4 (podręcznik strona 29).
Lesson 27 (3a) and 25 (3b) (online 8)
3rd December 2020
7th December 2020
Topic: There's a shop.
Lesson 26 (3a) and 24 (3b) (online 7)
1st December 2020
2nd December 2020
Topic:Revision.
W zeszycie ćwiczeń zadanie 15 ze strony 25 oraz 1 i 2 ze strony 76.
Dla chętnych 1,2 i 3 ze strony 84 oraz 1 i 2 ze strony 91.
Lesson 25 (3a) and 23 (3b) (online 6)
26th November 2020
30th November 2020
Topic: Olympic champions.
W zeszycie ćwiczeń 13 i 14 ze strony 24.
Lesson 24 (3a) and 22 (3b) (online 5)
24th November 2020
25th November 2020
Topic:Story time. Słuchanie historyjki
W zeszycie ćwiczeń: 9 z 22.
Naucz się czytać historyjkę z rozdziału 4 (podręcznik strona 24).
Lesson 23 (3a) and 21 (3b) (online 4)
19th November 2020
23rd November 2020
Topic: Is the cup dancing? Tworzenie pytań.
Lesson 22 (3a) and 20 (3b) (online 3)
17th November 2020
18th November 2020
Topic: It's a cup. Nauka nazw przedmiotów domowych.
W zeszycie ćwiczeń:
Zadania w zeszycie ćwiczeń: 5,6 ze strony 20.
Lesson 21 (3a) and 19(3b) (online 2)
16th November 2020
12th November 2020
Topic: Look, I'm dancing. Nauka piosenki.
W zeszycie ćwiczeń:
Zadania:3 i 4 ze strony 19.
Naucz się piosenki: Look Im dancing.
Lesson 20 (3a) and 18 (3b) (online 1)
9th November 2020
10th November 2020
Topic: I'm dancing. Nauka słów opisujących czynności.
Zadania w zeszycie ćwiczeń 1 i 2 ze strony 18.
Lesson 19 (3a) and 17 (3b)
Topic: Bonfire Night. Lekcja kulturowa.
Lesson 18 (3a)
Topic: This is my pencil. Powtórzenie nazw przedmiotów używanych w klasie, kolorów, ubrań.
Lesson 17 (3a) (and 16 3b)
Topic: Revision. Powtórzenie poznanego słownictwa.
Lesson 16 (3a)
Topic: Make a calendar. Wykonanie kalendarza.
Lesson 15
Topic: Story time. Słuchanie historyjki.
Lesson 14
Topic: Seasons. Pory roku.
quizlet unit2
Lesson 13
Topic: It's cloudy, it's snowing, it's cold. Nauka piosenki.
PIOSENKA
Piosenka w tym rozdziale związana jest z obrazkami na stronie
13 podręcznika, przedstawiającymi różne rodzaje pogody.
Piosenka opowiada o zmiennej pogodzie i o ubraniach, jakie są
najwłaściwsze na daną pogodę, np. „Jest pochmurno, pada
śnieg, jest zimno – gdzie jest mój sweter?”(zwrotka 1).
It's cloudy, it's snowing, it's cold!
Where's my sweater?
It's windy, it's sunny, it's hot!
Where's my sun hat?
It's raining, it's stormy, it's wet!
Where's my raincoat?
Lesson 12
Topic: It's hot. Nauka nazw opisujących pogodę.
Lesson 11
Topic: Harvest Festival. Lekcja kulturowa.
Lesson 10
Topic: Sprawdzian z rozdziału 1.
Lesson 9
Topic: I'm excited. Opisywanie pozytywnych i negatywnych uczuć. Powtórzenie wiadomości z rozdziału 1.
Lesson 8
Topic: Story time. Słuchanie historyjki.
HISTORYJKA
Opis wydarzeń: Myszki Miki i Minnie spacerują z psem Pluto
przez las o zmierzchu. Słyszą różne odgłosy i widzą straszne
sylwetki. Myszki są przerażone, ale okazuje się, że odgłosy
wydaje sowa, a „potwór” w krzakach to Pluto z kością w pysku.
Bohaterowie czują ulgę i śmieją się.
Lesson 7
Topic: He's happy. Opisywanie uczuć.
Lesson 6
Topic: Are you happy? Nauka piosenki.
PIOSENKA
Piosenka w tym rozdziale związana jest z obrazkami na stronie 5
podręcznika, które przedstawiają dzieci okazujące różne uczucia.
Jej bohater, w odpowiedzi na zadane pytania, opisuje, jak się czuje:
raz jest wesoły (happy), raz zły (angry), raz głodny (hungry)
i spragniony (thirsty), a innym razem zmęczony (tired). Na końcu
piosenki bohater stwierdza, że jest zmartwiony (worried)
i przestraszony (scared) z powodu obecności potwora w jego łóżku.
Lesson 5
Topic: I'm happy. Nauka słów określających uczucia.
Lesson 4
Topic: That's A-N-D-Y. Ćwiczenie alfabetu i literowania.
Lesson 3
Topic: How many books? Powtórzenie liczb, liczby mnogiej
rzeczowników i czynności
1 - one 3 - three 10 – ten 11 - eleven 20 - twenty |
łan tu for fajf siks sewen ejt najn ten ilewen tłelf fertin fortin fiftin sikstin sewentin ejtin najntin tłenti |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Lesson 2
Topic: How are you? Goodbye. Przedstawianie się.
Wprowadzenie alfabetu.
Słownictwo do
opanowania:
Język angielski |
Przybliżona wymowa |
Język polski |
What’s your name? |
Łoc jor nejm? |
Jak masz na imię? |
What’s your surname? |
łoc jor sernejm |
Jak się nazywasz? |
How do you spell that? |
hał
du ju spel dat |
Jak to przeliterować? |
LL=double L |
(LL=dabyl L) |
Podwójne L |
Say the alphabet |
Sej di alfabet |
Powiedz alfabet |
Hello |
heloł |
Cześć/Dzień dobry |
Lesson 1
Topic: Lekcja
organizacyjna - omówienie zasad pracy na lekcjach języka angielskiego.
Komentarze
Prześlij komentarz